Avslutning av skoleåret våren 2021

Arrangementet ble gjennomført korona-style med klassevise samlinger, digitale taler og premieutdelinger.

BeSofie Sandring  ste elev vg2 yrkesfag:

(høyeste karaktersnitt på kompetansebevis) NB: både vg1 og vg2 standpunktkarakterer.

Sofie Sandring fra 2ELA – 7 seksere og 6 femere. Snittkarakter 5,54.

Anyawee Chatridamrongrat (May),Nora Wirkola Langli, Nora Wirkola Langli, 3RABeste elev vg3 studieforberedende:

(høyeste karaktersnitt på vitnemål) NB: både vg1, vg2 og vg3 standpunktkarakterer.

Nora Wirkola Langli, 3RA –18 sekser og 1 femmer. Snittkarakter på utrolige 5,95

Lærernes pris – årets yrkesfagelev - 2020/21

En flott elev som har stått på i alle fag dette skoleåret. Borteboer og fremmedspråklig har ikke stoppet henne i å nå sine mål, er engasjert, pliktoppfyllende, ambisjoner og meget hjelpsom med andre. Har fått høye skussmål fra barnehagen der hun var i praksis dette skoleåret, vært en del av personalet som en god kollega, de ville gjerne ha henne med videre. Ho er en herlig jente som vil gi både læring, omsorg og oppdragelse til barn og unge på en særdeles god måte. De som møter henne vil sitte igjen med god følelse og bli sett. Takk fra klassen og lærere for at vi fikk bli kjent med deg!

Anyawee Chatridamrongrat (May)  - vg2 barne- og ungdomsarbeider.

Lærernes pris – årets studieforberedende elev - 2020/21

Eleven kom med familien sin til Norge for 5 år siden, og bosatte seg i Vadsø. Hun ville gå studieforberedende og flyttet derfor på hybel til Alta for 3 år siden. Her klarer hun seg selv, har jobbet målbevisst og strukturert på skolen og oppnår svært gode resultater.  Hun er pliktoppfyllende og positiv og leverer alltid det hun skal i tide. En elev som mange andre kan lære noe av. I tillegg går hun ut dette året UTEN fravær og med toppkarakter i norsk muntlig. Mariam- lykke til videre- det har du fortjent!

Mariam Dafaalla Abdalla Ali  - vg3 realfag

Flere bilder kan lastes ned og brukes fritt fra denne linken: https://www.flickr.com/photos/131682120@N05/sets/72157719422469641/

For spørsmål: Ta kontakt med undertegnede: jon.vidar.bull@ffk.no Mob: 40067360